.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناطق نوری:
نه زمان شاه، نه زمان جنگ دلواپس نبودیم/ ملتی که رهبر دارد دلواپس نیست
شمال نیوز: امروز این دلواپسی یک مکتب شده که من می گویم من هیچ دلواپس نیستم و کاملا آرام هستم. 35 سال دلواپس نبودیم، در مقابل رژیم شاه و هشت سال جنگ دلواپس نبودیم. ما هیچ دلواپس نیستم چرا که خدا، اعتقاد و ایدئولوژی و ملت عزتمندی داریم. نظامی که ملتی به این خوبی و پشتوانه ای به این خوبی دارد، رهبری و وحدت دارد چرا باید دلواپسی داشته باشد.
نه زمان شاه، نه زمان جنگ دلواپس نبودیم/ ملتی که رهبر دارد دلواپس نیست

شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعضی ها در زمینه مذاکرات هسته ای مردم را می ترسانند و مسئولان مذاکره کننده را به تردید می اندازند. تحلیل من این است که این افراد یا آگاهی ندارند و یا عمدا و سهوا اشتباه می کنند.

 حجت‌الاسلام  علی اکبر ناطق نوری صبح امروز پنج شنبه در جلسه شورای اداری لرستان در سالن آمفی تئاتر استانداری در سخنانی با اشاره به روند مذاکرات هسته ای اظهار داشت: یکی از مشکلات من این است که صریح بوده و قائل به دیپلماسی آشکار هستم.

وی ادامه داد: متاسفانه در مذاکرات هسته ای بعضی ها جوسازی کرده و تیم مذاکره کننده کشورمان را خسته می کنند به جای اینکه آنها را تقویت و حمایت کنند. ما سرباز به جبهه فرستاده ایم و رهبر معظم انقلاب نیز تیم مذاکره کنندگان را افسران و سربازان ما دانستند که با پشتوانه و دلگرمی ما برای مذاکره رفته اند.

بعضی ها در زمینه مذاکرات هسته ای مردم را می ترسانند و می لرزانند

حجت‌الاسلام ناطق نوری افزود: این بعضی ها مردم را می ترسانند و می لرزانند و مسئولان مذاکره کننده را به تردید می اندازند. تحلیل من این است که این افراد یا آگاهی ندارند و یا عمدا سهوا اشتباه می کنند.

وی با بیان اینکه امروز این آمریکا است که دنبال مذاکره با ماست نه ما دنبال مذاکره با آمریکا، افزود: چرا منزلت خود را بشکنیم و بی توجه و یا ناخواسته و ناخودآگاه دشمن را تقویت کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این دولت و اوباما آدم باهوشی است، ادامه داد: برای اینکه متوجه شوید اوباما آدم باهوشی است به این فکر کنید که در کشور نژاد پرستی مثل آمریکا یک فرد سیاهپوست بتواند بالا بیاید. در دانشگاه هاروارد در رشته حقوق دکتری بگیرد و در صحنه سیاست و حزب از پایین حرکت و در راس به عنوان سناتور و سپس به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

وی عنوان کرد: آمریکایی ها به این جمع بندی رسیده اند که جمهوری خواهها نادان بودند و جنگ را به آمریکا در عراق و افغانستان تحمیل کردند که اینها برای آمریکا هزینه داشت و چیزی هم گیرشان نیامد. به این جمع بندی رسیده اند که بعد از 35 سال که ایران را تحریم کردند اما امروز همچنان ایران سرجای خود محکم و مستقل ایستاده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: آمریکایی ها هشت سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل و تحریم ها و فشارهای زیادی را وارد کردند که بتوانند گلوی ایران را بگیرند و خفه کنند اما به این نتیجه رسیدند که ایران سرجای خودش محکم و مقتدر ایستاده و در هر کشوری که وارد می شوند رد پای ایران را می بینند که تاثیر گذار است.

حجت الاسلام ناطق نوری افزود: امروز آمریکا می بیند که ایران در کشورهای مختلف منطقه اعم از عراق، افغانستان، سوریه و لبنان با همه تحریم ها اثرگذار است پس سرعقل می آیند که در خاورمیانه کشورهای کوچک جزیره ای مانند قطر و عربستان قابل اتکا نیستند و در منطقه خاورمیانه کشوری که این همه پتاسیل دارد و باید مشکلاتمان را با این کشور حل کنیم ایران است و دنبال مذاکره باید با آنها باشیم.

تیم مذاکره کننده باید همیشه از موضع عزت و قدرت صحبت کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت تقویت تیم مذاکره کننده هسته ای، بیان داشت: رهبری هم فرمودند باید هوشمندانه در مذاکرات عمل کنیم، زیرک باشیم، عزت خود را حفظ کنیم و جلو برویم. تیم مذاکره کننده هم نباید به انفعال بیفتد و باید همیشه از موضع عزت و قدرت و منطقی صحبت کند و دلش گرم باشد به پشت سرش که مردم هستند.

حجت الاسلام ناطق نوری با بیان اینکه بدبینانه هم بخواهیم نگاه کنیم اگر که این مذاکرات به ثمر نرسد به سرجای اولمان بر می گردیم، عنوان کرد: در شرایط کنونی باید وحدت داشته باشیم. در راس ما ولی فقیه قرار دارد که فردی هوشمند، آگاه، اجرایی و مسلط است.

وی با اشاره به سخنان اخیر خود در جمع خبرنگاران بیان داشت: قبل از اعتکاف به مسجدی برای عقد خطبه مسجد برای اعتکاف رفته بودم. بعد از خارج شدن از مسجد همه خبرنگاران اطراف من را گرفتند که سوال از من بپرسند من هم گفتم که من مصاحبه نمی کنم. در نهایت یکی از خبرنگاران از من پرسید شما دلواپس نیستید که من هم به او جواب دادم چه نگرانی و دلواپسی باید داشته باشیم.

به گزارش مهر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز این دلواپسی یک مکتب شده که من می گویم من هیچ دلواپس نیستم و کاملا آرام هستم. 35 سال دلواپس نبودیم، در مقابل رژیم شاه و هشت سال جنگ دلواپس نبودیم. ما هیچ دلواپس نیستم چرا که خدا، اعتقاد و ایدئولوژی و ملت عزتمندی داریم. نظامی که ملتی به این خوبی و پشتوانه ای به این خوبی دارد، رهبری و وحدت دارد چرا باید دلواپسی داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هـــــــــــــــــــــــــــــادی 24 ارديبهشت 1393
شما که اصلا نباید نگران و دلواپس باشید!
محمد 24 ارديبهشت 1393
جانم فدای رهبر
ايران سرفراز 25 ارديبهشت 1393
درود وسلام خدا بر مجاهدان راه حق . سربازان قديمي انقلاب وسيلي خورده هاو سختي ودرد كشيده هاي نظام هيچ وقت دلواپس نيستند . اين عافيت طلبها وتازه به دوران رسيده ها هستند كه دلواپس هستند . من نميدانم چرا نظام جلوي اين فتنه گران واقعي را نمي گيرد . دلواپسي ديگر چه صيغه اي است . مگر ملتي كه رهبر دارد ، نقشه راه دارد ، دولت دارد .دلواپس هم مي شود . واقعا" متاسفم .
نا شناس 25 ارديبهشت 1393
پس چرا دلواپس شربت در سیستان بودید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 ارديبهشت 1393
مولا علي ع از كنار ديوار مخروبه اي راه خود را كج كرد . يكي گفت: يا علي از قضاي الهي ميگريزي ؟ فرمود : نه از يك قضاء به قضاي ديگر ميروم . ها دوست داشتي آقاي ناطق خودشو مسموم بكنه تا امثال شما مث ريگيها خوشحال بشن؟
نا شناس 25 ارديبهشت 1393
سلام
قطعا شما ودوستان دیگرتان از بزرگان ومحترمین این نظام هستید که زحمات طاقت فرسایی در زمان طاغوت وبعد از آن کشیده اید که نمی شود ونباید ازآن به راحتی گذشت .اما
1- کسانی که دیگران را برای بار اول به کشیدن سیگار ویا برای استعمال موادمخدرسنتی وصنعتی تشویق ودعوت میکنند این مواد را وسیله ای برای لذت بردن ، شاداب شدن، راحت شدن از فکر وخیال ناراحتی معرفی میکنند . لذا کسی که برای بار اول استفاده کرده بعدازمدتی با ادامه استفاده ناگهان فردی می شود معتاد و بیمارکه نمیتواند آب بینی خود را جمع کند.دشمن ابتدا با روی خوش نزدیک میشود وقتی خیلی نزدیک شد ناگهان گردنت را می گیرد تا نفس نکشی.
2- می دانیم ومی دانید که صهیونیسم در آمریکا همه چیز را دردست داردقطعا دلشان برای مسلمانان ورنگین پوستان نسوخته که بگذارند، تنها دموکراسی اوبامای سیاه پوست را به کاخ سفید برساندو شاید خواسته با این حرکت خودرا درلباس میش مخفی کند چون آنچه در طول این سالهای بعد از انقلاب تغییر کرده آدمک کاخ سفید است نه سیاست های ضد اسلامی ، ضد ایرانی یا ضد مردمی آن ، این موضوع را رهبری معظم با صدای بلند مکرراً بیان داشته اند .
غیر از این درایران خودمان ، مثلا در سا لهای 76 ویا 84 یا 92 برای اینکه کسی رییس جمهور بشود گروه ها وافراد سیاسی چقدر لابی کردند ؟ چگونه بپذیریم در آمریکا با همه سیاسیون کسی بدونه لابی به کاخ سفید رفته باشد.
3- درستکه رهبری داریم فرزانه و هوشیار و با هیچ کسی در ادامه راه امام مسامحه نمی کند اما آیا انصاف هست که ما راحت بنشینم وهمه دلواپسی ها وفشارها را رهبری تحمل کنند وما بی خیال به حال خودمان بپردازیم .
4- رهبری در خصوص خوش بینی به آمریکا ومتحدانش مطالبی را بیان داشته اند که قطعا مد نظر داریم . آنها تا ریشه اسلام و ما را نخشکانند و یا اسلام ما را مثل اسلام کشورهای همسایه تبدیل نکنند دست بردار نیستند.
5- البته باید هرگونه نقد وسوال از این اتفاق ، منصفانه و دقیق باشد و این نکته که بیانات رهبری را درخصوص مذاکره و تیم مذاکره کننده مد نظر قرار داد.

انشاالله خداوند به همه کسانیکه برای حفظ این کشور وسربلندی آن زحمت میکشندرا مورد لطف خود قرار دهد.
نا شناس 26 ارديبهشت 1393
دلواپسی مابه علت عدم دلواپسی شماست
ایرانی 26 ارديبهشت 1393
شما باید این حرف هارا بزنی ،چون سهمیه خودتو گرفتی ،چی شد عالیجناب سرخ پوش ،خاتمی وجنابعالی که روزگاری دشمنان خونی همدیگر بودید،اموروز رفیق همراه شدید ؟!!!!!جواب :اونموقعه ها رقیب سیاسی بودید،ولی افشا کننده یکدیگر نبودید،اما امروز متوجه شدید،اگر باهم نباشید دیگران مچ دستان را می گیرند، اینطور نباشد،روزی 5کیلو گوشت برای غذای سگتان چگونه تامین شود،ای آقا فکر کردیداز کمپین اختصاصی که فراهم کردیدکسی خبر نداره ؟!!!تک خوری های شما تا ابد باقی خواهد ماند؟این دوستس ها ،دوستی خاله خرسه می باشد،عزیز دل برادر مواظب باش !اول سوال کن بعد درب را باز کن،حالا شما ژست حق بجانب می گیری،ای آقا جان درسته سر پیری جزء هیات امناءدانشگاه آزاد شدی،حداقل از سرمایه های دیگر کشور دست بردارید.صدالبته اگر شماها دلواپس باشید باید به ...شک کرد.چون قضیه ،قضیه گل باغ هست،بده ساقی می باری که در جنت نخواهی یافت کنار آب رکن آباد وگلگشت مصلی را
احمد 26 ارديبهشت 1393
دلواپسیم که کی باید این بساط اختلاسها جمع بشه/کی باید این آقازاده در محضر مردم و... جوابگو باشند/کی باید مسئولین جوابگوی کارشان باشند محضر این مردم شریف/ و دلواپسیم .... رهبرا گوش به فرمان توائیم
ن.ک 26 ارديبهشت 1393
معلومه شماها دلواپس نیستید.
نوری باغیرت 26 ارديبهشت 1393
هکتار هکتار زمین و ویلا رو اگه منم داشتم دلواپس نبودم.چرا چرا خدایییش یه خورده دلواپس بودم چون تمام اون زمینا مال منابع طبیعی بود.
منجی 27 ارديبهشت 1393
شمال نیوز درست ودرمون نشون دادی هرجا اسم ناطق نوری بیآد میخوای بزنی!! تشکر از کامنتهای گزینشی شما...
نا شناس 27 ارديبهشت 1393
شما زیاد ناراحت نباشید هرچه جمع کردید برای وارثها هست وارثها می خورند ثواب برای شما منویسند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.